הח"כ המיועד סעדה: "לראשונה תהיה ממשלת ימין על מלא"

    אייל ראובן No Comments on הח"כ המיועד סעדה: "לראשונה תהיה ממשלת ימין על מלא"

    משה סעדה מרשימת הליכוד לכנסת לקאהן וחכם ב"מהדורה הבוקר": "צריך להודות לה' שניצחנו. אמרתי לשקד שתפרוש, אם הניצחון היה על הקשקש היא יכלה להרוס את הניצחון. היא צריכה לעשות חשבון נפש עוד היום" | הריאיון המלא

    צילום: יוסי זליגר
    12:33
    09.05.24
    איתי גדסי No Comments on הנשיא הרצוג במתקפה על בן גביר: פוגע באינטרס הביטחוני

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן יו"ר מחש משה סעדה שמיועד להיות ח"כ מטעם הליכוד לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "ראשית, אנחנו מוקירים תודה לקדוש ברוך הוא על מה שקורה ברמה הלאומית. שאפשר להקים ממשלת ימין על מלא. זה לא קרה בעשרות השנים האחרונות".

    "מה שחשוב כרגע זה להקים ממשלת ימין על מלא, אם הבטחנו אנחנו מקיימים. אם מישהו ירצה להצטרף על בסיס קווי היסוד שלנו הוא מוזמן, בעלי תשובה מתקבלים תמיד".

    לגבי דרישתו של בן גביר לקבל את תיק הבט"פ אמר: "אני מעריך את איתמר בן גביר, אבל אני חושב שהתיקים החשובים צריכים להישאר בליכוד כדי שנוכל למשול. אני לא אחראי על חלוקת התיקים".

    "משילות וביטחון אישי זה מה שחשוב לכל אחד, יש לי בן שגר בירוחם והאו אומר לי שהם מרגישים חוסר ביטחון. הנגב זה ארץ ללא חוק, ואין פוצה פה. חייבים להתחיל לאכוף שמה את החוק".

    "אין לי רצון בשררה, אני רוצה להיות חלק מההצלחה של השינוי. אמרתי לשקד שתפרוש, אם הניצחון על הקשקש היא יכלה להרוס את הניצחון. היא הכשילה את הימין פעמיים, ועכשיו כמעט 3. היא צריכה לעשות חשבון נפש עוד היום".

    הריאיון המלא:



    0 תגובות